ZADAR, 8. I 9. OŽUJKA
Radionicom lutkarske kritike započinje Kritički poligon
Radionicom lutkarske kritike u Zadru započinje HDKKT-ov Kritički poligon, serija dvodnevnih radionica kritike namijenjenih ponajprije studentskoj populaciji s namjerom da se mlade ljude potakne na aktivno i angažirano promišljanje izvedbenih umjetnosti te jačanje kreativne i analitičke misli
Objavljeno: 5.3.2024. 14:12:42
Kritički poligon / HDKKT

Čast da pokrene ovogodišnji HDKKT-ov Kritički poligon dobio je teatrolog i kazališni kritičar Igor Tretinjak koji će 8. i 9. ožujka u Zadru održati radionicu „Lutkarska kritika – prostor strogo kontrolirane igre”. Polaznici će na radionici doznati kako kritički govoriti o tradicionalnom, a kako o suvremenom lutkarskom izrazu, što se krije iza „strogo kontrolirane igre“ te zašto je kritičar suvremenog lutkarstva ne samo analitičar i kroničar, nego i suautor. Svoja saznanja i razmišljanja testirat će na novoj predstavi Kazališta lutaka Zadar, Faust u režiji Nenada Pavlovića.

Prijave na radionicu i informacije: msindici@unizd.hr.

Svaka od radionica Kritičkog poligona adresira specifične izazove s kojima se kritičari izvedbenih umjetnosti suočavaju te potiče polaznike na razmišljanje o budućnosti kritike, vještinama pisanja prilagođenim digitalnom okruženju i utjecaju društvenih mreža na percepciju izvedbenih umjetnosti. Radionice obuhvaćaju gledanje predstave i zajedničku analizu te pisanje osvrta (ili pokušaj pisanja). Primarno su namijenjene studentima, ali mogu se uključiti svi koje zanima kritičko promišljanje izvedbenih umjetnosti. Vode ih članovi Hrvatskog društva kazališnih kritičara i teatrologa, Igor Ružić, Ivana Slunjski, Kristina Tešija, Igor Tretinjak i Anđela Vidović.

Kritički poligon realizira se u suradnji sa Sveučilištem u Zadru i Akademijom za umjetnost i kulturu u Osijeku, a financijski ga podupire Ministarstvo kulture i medija RH.