UO TRAGAČI I CENTAR MLADIH RIBNJAK: "MAJSTOR JURA - PRIČA O JEDNOJ DJEVOJCI"
Sama svoja majstorica
Predstava 'Majstor Jura', Umjetničke organizacije Tragači i Centra mladih Ribnjak, ima određenih nedostataka, no prema mojem mišljenju pripada među najdirljivije i najiskrenije izvedbe u protekloj kazališnoj sezoni
Objavljeno: 19.10.2017. 3:23:37
"Majstor Jura" / Promo - Scena Ribnjak

Zagrebačka Umjetnička organizacija „Tragači“ i Centar mladih Ribnjak (Zagreb) udružili su se u ostvarivanju monodrame „Majstor Jura – priča o jednoj djevojciJelene Hadži-Manev (13.11.2016., osvrt na izvedbu 8.10.2017.) Iako glumica, Hadži-Manev se u ovom autorskom projektu pojavljuje kao spisateljica i redateljica, dok mladu Požežanku koja dolazi na studij u Zagreb glumi požeška glumica Marijana Matoković (nesumnjiva pomoć pri opisivanju požeških lokacija).

Odjevena u plavi kombinezon i okružena kutijama (Zdravka Ivandija Kirigin) studentica Aleksandra Jurić (Jura) počinje popravljati male kućanske kvarove, da bi vremenom počela profesionalno uređivati  stanove i živjeti u njima tokom radova. Naime, zbog ljubavne veze prestaje studirati pa kada se ta veza raspada, ona se nađe u zrakopraznom prostoru: ne želi se vratiti u rodni grad, za nastavak studija nema volje te tako stjecajem okolnosti postaje „majstor Jura“ - kao što sama kaže: „Izmišljam sebe iz početka“. Je li pravi izbor studij mima u Essenu, pokazat će vrijeme...

Svojom svježinom i neposrednošću Marijana Matoković nas vrlo uvjerljivo vodi kroz emotivne labirinte svoje junakinje – pratimo njezinu preobrazbu od djevojčice u ženu, vjerujemo njezinoj tuzi, bodrimo njezin entuzijazam... Iako se radi o pripovjedanju, stalna nenametljiva pokretljivost mlade glumice ne dozvoljava nam da je ispustimo iz vida, što je ujedno kompliment finom redateljskom tkanju.

Predstava „Majstor Jura“ ima određenih nedostataka (tekst bi mogao biti sažetiji, preokreti originalniji, trajanje kraće), no prema mojem mišljenju  pripada među najdirljivije i najiskrenije izvedbe u protekloj kazališnoj sezoni – „Tragači“ su na dobrom tragu!